23 januari 2010

Räkfrossa

I dag är det lördag och lördagar är som ni redan vet lika med RÄKDAG för Gustav. Redan nu kan ni som är less på alla inlägg om Gustav göra något annat, kanske fejsboka lite istället. Eller ännu bättre, pilla ut navelluddet.
Men det finns en person långt bort i Malmö som längtar mycket efter sin kisse, hon vill bli uppdaterad ofta med både bilder och trevlig text om Prinsen.
Helst vill hon att jag filmar kraken också, ska göra det senare Emilie!
Rolf hade fixat räkmackor höga som hus idag.




Gustav fick dagen till ära vara på bordet och äta lite räkor med oss.


Detta trots att han hade en egen skål vid sin matplats.
Undrar om husse spiller något bredvid??


Mmmm.....ätt och belåten. Tror jag softar lite i trädet då.
______________________________________________________________

Tack till er alla som kommenterat rart om Gustavs tråkiga start i livet. Jag hade tur som jobbade just den natten då hans första matte slängde ut honom i regn och rusk. Tänk om jag inte hade jobbat, då hade han definitivt inte bott hos oss!
Vad hade hänt med han då????


4 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder!
    Ska visa min sambo vid lämpligt tillfälle, just nu sover alla utom jag och kattungarna!
    Hittade din blogg efter att Mia JB på FB skrivit om ditt kycklingrecept, som jag nu ska prova på lämplig dag!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder!
    Hittade din blogg efter att Mia JB på Fb skrivit om ditt kycklingrecept, som jag nu letat fram och ska prova en dag!

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad roligt! Prova mangokycklingen den är supergod! /Ewa

    SvaraRadera
  4. Han hade bott hos mig då! men det hyade ju inte varit lika bra för honom, mwen han hade kunnat få jaga lite möss förstås och det kunde han ju tyckt varit kul kanske! Kram

    SvaraRadera