31 januari 2010

God afton

Nämen se god afton på er mina rara vänner!
Idag kan jag meddela er om att jag har sovit som en stock till 14.30! Endast med ett litet avbrott vid 10.00 tiden då Gustav ledsnade och öppnade dörren helt själv till sovrummet, han är duktig han!
Prinsen tyckte säkert att det var trist och tråkigt när jag låg och sov och husse arbetade med badrummet.
Han buffade en stund på mej sen la han sej tätt intill och vi somnade, myyyys!
Nu har jag vart en sväng till sporthallen för att betala domarna i dagens hemmamatcher. Idag var det bara två matcher, P-95 och Veteranerna.
Herrarna spelar borta mot Bele/Barkarby senare ikväll och jag hinner tyvärr inte dit för att kolla.
Men jag är säker på att mina vänner som är på plats håller med underrättad.
Det är lite spännande nu så här i slutstriden hur det kommer att gå för killarna, det har ju hittills gått mycket bra och jag hoppas dom har med topplaceringar att göra.

Nu över till något helt annat!
Vi har en toalett på jobbet....fasen vad dumt det där lät! Det är klart vi har en toalett, vi har t.o.m flera toaletter! Lyxigt värre ska ni veta.
Men på en utav dom så sitter det alltid en del roliga och en del mindre roliga texter och bilder.
Den här tycker jag var rolig, jag är generös idag och bjuder er på ett smakprov:

"Nya tider kräver nya ordspråk"

  • Gammal kärlek kostar alltid
  • Liten stuga kallas ofta stort dass
  • Man måste kyssa många grodor innan man hittar sitt svin
  • Den som spar han har men inte roligt
  • Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
  • Den som gräver en grop till andra får 88.50 i timmen
  • Framtiden var bättre förr
  • Först till skrivarkön får först skriva ut
  • Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort
  • Ropa inte gay förrän du är inne i häcken
  • Man lever bara en gång och många inte ens det

Haha, visst var det kul? Nähä, inte det!

Nu ska jag ta tag i lite hederligt gammalt hushållsarbete och har därför inte tid med er längre.


3 kommentarer:

  1. haha vilka roliga ordspråk, såna gillar jag!

    SvaraRadera
  2. Skrattar så jag kiknar hahaha. Jag kopierar dem och snor av dig :-D

    SvaraRadera
  3. Jag skrattar också. Kanske går i släkten, ha ha.

    SvaraRadera