29 januari 2010

Fredagsmys i Bålsta??!

Välkomna till Bålsta Centrum, ett trevligt litet centrum med trevliga butiker och framförallt ett trevligt Systembolag.
Här ser ni Erika förväntasfull framför centrumet. Vi har en del uppdrag att utföra där idag.......

Häng med vetja!

Vi började förstås med en stadig fika/lunch. Erika hade spenderarbyxorna på och bjöd sin urlakade, trötta, gamla mamma. Tack Söt! Det var snällt och väldigt gott!
Erika åt en räkmacka och drack en kopp kaffe.

Jag glufsade i mej en foccacia med lax och philadelphiaost och en supergod latte.
Lattemamman numero uno it´s me!

Mätta i våra små (?!) magar var vi redo för botanisering på Systembolaget.
Vi klämde och kände på stort och smått. Erika köpte lite smått-å-gott-bra-att-ha-grejor!


Själv fann jag min favorithylla, bara flaskor med rosa, bubblande innehåll. Såg trevliga ut allesamman där så fint på hyllorna.
Kom dock tomhänt ut från butiken, det trodde ni inte va??




3 kommentarer:

  1. jag vill oxå ha räkmacka =(

    SvaraRadera
  2. Ja det vill jag också ha. Men räkorna här är bara stora och smakar inte ett ski.... Får nog ta och åka till IKEA och investera i räkor snart tror jag.

    SvaraRadera
  3. Mums! Ta nåt smarrigt Erika!

    SvaraRadera