13 januari 2010

Klart!

Ja då har man varit social med mamma idag då. Vi var och handlade på Willys och sen hem till henne för att packa upp och fika. Jag försökte även få igång hennes nya telefon. En stor, fin sak med stora knappar.
Men det måste vara något fel på hennes telefonjack. Efter mycket mäckelimäck och tysta svordomar så fick jag det att funka.
På ett mycket märkligt sätt, jag måste ha den gamla icke fungerande trådlösa telefonen+nummerpresentatören+nya telefonen i samma jack...då helt plötsligt fungerade det!
Huvudsaken är iaf att det fungerar och hon kan använda telefonen.

Nu så har jag kört igång med middagen. Idag blir det min favoriträtt, en favorit i repris. Nämligen parmesanöverbakad lax!
Det ska bli så gott.

Bäst att fortsätta med maten. Mer sedan kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar