3 februari 2011

25000!


Godmorgon kamrater!

Upptäckte av en ren slump att min besöksräknare håller så smått på att slå om till 25000!
Detta kommer att ske under dagen och jag undrar så vem det kommer att bli av mina läsare.

Ganska coolt att min lilla oansenliga blogg har kommit upp i 25000 unika läsare.
Jag har allt mellan 45-65 unika läsare/dag. Tycker jag är jättekul, och läsarna hittar jag över halva jordklotet.
Check this out:
USA (både på öst och västsidan), Finland, Danmark, Norge, Slovakien, Slovenien, Kanada, Ryssland, Frankrike, Lettland, Storbrittanien, Tyskland, Indien (Erika).

Den 25000:e besökaren borde få ett pris, vad sägs om nästa månads elräkning?
Nu skoja jag förstås, elräkningen är adresserad till maken så....varsågod raring!

Idag mår jag sådär. Är allergisk, ögonen röda och svullna, kliar och rinner. Ser ut som fan!
En tur till affären blir det på eftermiddagen. Fast egentligen ska man väl inte visa sej ute när man ser ut som jag just nu.
Emilie ringde igår och beställde kycklingcanneloni. Detta matval kräver en del inköp som jag inte har hemma.
Men jag blir glad att Emilie och Jogge kommer och hälsar på.

Nu ska jag ta itu med diskmaskinen, en väldigt givande och stimulerande syssla.

1 kommentar:

  1. Hmm det blev inte jag. Men ok då, jag har ju redan vunnit ett pris (som jag inte löst in ännu). Men det kommer jag göra när jag kommer hem igen.

    SvaraRadera