17 februari 2011

Efterlängtad eller?


Får jag lov att presentera.....Jättedamen Ellen! En röd genmanipulerad paprika inköpt på Willys.
Vi lekte en lek i kväll lilla maken och jag.
Den hette "Gissa vikten!"
Och då var det givetvis inte vikten på mej eller maken utan på Fru Paprika Pettersson.

Rolf gissade på 500 gram medans jag trodde 250 gram.

Rolf vann, bautagrönsaken vägde 447 gram!

Till pris får han nöjet att äta upp den. Kanske redan i morgon om tid och ork finnes.




Fick ett sms från Fattiga flickan från Rosengård alldeles nyss. "Varför bloggar du inte?"
Kul att man är efterlängtad. Mina besökare ökar faktiskt lite i antal varje dag.

Tack för rara kommentarer i mitt tidigare inlägg. Jag var visst lite deppig och less där en stund på eftermiddagen.
Men man kan inte bli annat när man hela tiden får höra: hur eländigt allt är, hur duktiga alla andra är, hur ointresserad jag är, hur bra vi har det, det vore bättre om man var död, man inte får någon hjälp, inte ställer upp m.m.m.m.m.m.m.m.
Jag orkar inte med detta eviga bittra pratet där ingenting är bra!

Oj, nu börjar mitt favoritprogram, En idiot på resa! Har ni sett det? Jag fnissar lika mycket varje program.
Idag ska han besöka Egypten.

Over and out från mej denna torsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar