8 februari 2011

Pålkudding!



Asså jag vet inte!
Jag ger 2 stjärnor till denna maträtt.

Tyvärr så blev det inte den effekten jag hade trott när maken kom hem och upptäckte att jag verkligen gjort mej till och lagat husmanskostens Rolls Royce.
För det första så kom han hem 1 timme tidigare och för det andra var han sjuk också.
Och det vet ju alla hur hårt en förkylning kan ta på vuxna män.

Trodde åtminstone att han skulle hoppa jämfota och eventuellt dela ut någon rar kindpuss, men icke, han var så matt och sjuk.....frös gjorde han också.....stackarn!

Men äta kunde han i alla fall!
Tre portioner kålpudding fick han i sej, tackade för maten och la sej att sova i schäslongen.

Visst gick det ner men godare har jag ätit.





1 kommentar:

  1. Nej där ser du. Onödigt att göra sig till, ha ha.

    SvaraRadera