11 februari 2011

Kung Bore kan dö!

Vilket Snökaos! Det värsta hittills.
Har kommit minst 30-40 cm i natt.
Kolla taket på bilen och brevlådan.
Grannen körde fast utanför oss och Malin gav upp i sitt försök att förflytta bilen, tyckte jag det såg ut som.
Själv så började jag skotta fram fel bil på Pomonaparkeringen i morse.
Va! En guldfärgad Clio har väl inte jag??
På väg till Arlanda nu, kommer ta minst 1 timme.
Har snöskyffeln med mej i fall jag kör fast.
Erika kommer få en chock.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Tjustavägen,Upplands-Bro,Sverige

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra, att du kör försiktigt räknar jag med!!!
    Finns det inte nån liten fin käck ramsa om gumman tö som ska ta bort vår snö...hon kan komma nu iaf tycker jag!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. haha ja jag gav upp jag kom ju fasen ingenstans! grr!!! Hooppas dom plogat under dagen nu för jag behöver min bil!!! :/

    SvaraRadera