25 februari 2011

TGIF

Vaknade ganska tidigt, redan vid 13.30 men kände mej utvilad och alert.
Gustav hade varit ute sen 10.oo så jag har fått sova tämligen ostört.
Gick igång ordentligt efter lite kaffe och en macka.
För säkerhets skull ringde jag till Lucky House i Bålsta och bokade ett bord för två till klockan 17.30.
Av erfarenhet vet jag att det kan var en del folk där och vi vill inte riskera att få gå därifrån utan mat.

Ringde Anne en snabbis för att uppdatera henne lite i Ullaredsplaneringen.
Sen kom Micke på oväntat besök så då fick jag avsluta samtalet med henne. Tror det är dags för en fika hos henne nästa vecka, vi har mycket att prata om.

Har varit en sväng till Bålsta också. Gustavs mat var på upphällningen. Var på väg igår men kom i sista stunden på att jag inte hade något bankkort att betala med. Och inte ett öre i kontanter heller.
Fick ringa till min lilla make som tog ut pengar till mej så jag kunde både tanka och köpa kattmat.
Man blir ganska handikappad när man inte har ett betalkort. Jag hoppas att mitt nya kommer snarast.

På vägen hem såg jag att Ingrid var på väg hem från arbetet, jag vände om och erbjöd kvinnan skjuts hem.
Hon blev sugen på Lucky Housemat hon med så nu blir vi fyra som åker och äter där.

Snart kommer Erika, det blir härligt. Tror hon kanske behöver vila sej lite innan vi åker och hämtar Ingrid och Micke.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar