26 februari 2011

På inköpslistan.....



Just nu lägger dom ut massor med fina grejor på Ullaredsbloggen.
Jag vill ha allt....nästan.
Tur att vi åker snart, bara grejerna finns kvar.



Gammeldags plåtskyltar kan man inte få för många av.....



Smidig liten plånka....vill ha.



Ljuslyktor och fina lampor = en bristvara i Pettssonska



Blomkrukor och en burk till Prinsens mat = ett måste!



Ett litet fint zinkhus kommer lysa fint i köksfönstret och överkast till min Amerikasäng, brunt eller rosa. Jag tar båda!



Datorväska till min Mac och en smart resväskevåg= bra på resande fot. Jag reser ofta......

Annars på min nyss påbörjade inköpslista som ligger på köksbordet står att läsa:
  • trosor
  • linnen
  • köttermometer
  • vispskålar
  • slickepott
  • katthalsband
Sen förstås lite obligatorisk plastpåsar och bakplåtspapper m.m.
För att inte tala om allt man "råkar" springa på och bara "måste" ha.......
Ååhh, vad roligt det ska bli!

2 kommentarer:

  1. ojoj, den plånboken har jag också skrive ned på min lista..och de fina krukorna och...och..skit jag som inte skulle kjöpa så mycke denna gången..Jag måste verkligen ta med en miniräknare den her gången..gröss

    SvaraRadera
  2. Hmm mycket fina grejor.

    SvaraRadera