16 februari 2011

Fullt ös medvetsslös

Har inte gjort något sen jag klev upp ur sängen vid 14-00-tiden.
Nu ljög jag igen, det är klart jag gjort grejer. Se på den här listan, svår att trumfa eller?
  • Duschat
  • Surfat
  • Släppt ut kissen
  • Ätit risgrynsgröt
  • Släppt in kissen
  • Tvättat en maskin
  • Druckit kaffe
  • Surfat
  • Pratat med Emilie
  • Mailat
  • Släppt ut kissen
  • Hämtat posten (elräkningen "bara" på 4200:- den här månaden!!)
  • Pratat med mamma i telefonen
  • Räknat pengar
  • Släppt in kissen
  • Surfat
  • Druckit kaffe
  • Lagat mat.......potatisbullar och bacon
  • Pratat i telefon med Åsa
  • Messat
Det är inte utan att man känner sej lite slutkörd.
Ni ser ju själva vilket stressigt liv jag lever. Mycket kaffe och telefonprat tar på krafterna.

I kväll blir det TV och fortsatt slappande i soffan. Eventuellt ska jag försöka komma i säng tidigt.
I morgon ska jag på utflykt med min lilla mamma.
11.30 bär det i väg.



1 kommentar:

  1. Bra jobbat för att vara en dag då du inte gjort någonting, måste jag säga.

    SvaraRadera