2 februari 2011

Bra infomöte

Blev lite dåligt med sömnen idag med. Detta berodde förstås på att jag skulle tillbaka till jobbet för ett obligatoriskt informationsmöte rörande inkontinensprodukter.

Det var ett bra möte, och nu blir det andra bullar på jobbet. Det ska bli ordning och reda i blöjdjungeln, något som det absolut inte vart tidigare.

Efter mötet så åkte jag till veterinären och köpte mat till min lilla Puppe.
Nu har vi ätit. Idag hade jag tänkt göra pannbiffar men tyckte det var så himla trist så jag modifierade om lite.
Jag klafsade helt enkelt ut köttfärssmeten till en stor biff i stekpannan.
Blev jättegott, trots den kokta trista potatisen till.

I kväll ska jag starta upp Arlandaexpressen igen. Klockan 21.20 landar Ingrid och Micke.
Nu ska jag bara slappa i soffan, känner mej lite halvtrött faktiskt.
Men jag är glad att jag är lite långledig nu, jobbar inte förräns på tisdag.


1 kommentar:

  1. Tror snart att flygbussarna kommer höra av sig till dig om din konkurrerande verksamhet. Ha Ha

    SvaraRadera