11 februari 2011

Snö till salu




Tog lite bilder på eländet i morse innan jag åkte till Arlanda. Stackars Gustav går mycket motvilligt ut och sitter en stund på trappen och tittar ut mot snökaoset.
Jag vet vad han tänker, han undrar som alla vi andra när våren kommer. Han vill skutta på gräsmattan, klättra i träd, jaga näbbmöss, skrämma fåglar och sova på rygg i utemöblerna.
Det dröjer länge Gustav!
Men håll ut!



Lite lätt uttråkad så hittade han ett nytt ställe att ligga på. Här uppifrån har han bra pejl på läget.

Nu har jag skjutsat hem en trött Erika. Hon var lite lätt sliten och jetlagad efter ha varit igång i ett dygn.
Hennes bagage har inte levererats än, men den skulle komma i morgon.
Jag känner mej också trött, har ju liksom inte gått och lagt mej än trots att jag jobbat i natt.
Ska lägga mej snart, tror jag somnar ganska så omedelbart.



1 kommentar:

  1. Då är ni kanske jetleggade båda två då. Hoppas ni somnar fort ikväll.

    SvaraRadera