18 februari 2011

Godmorgon Fredag

I natt har jag sovit så skönt! Gustav verkade trött och sov i Emilies gamla rum ända till 05.00.
Eller så visste han att mamma var trött och lät bli att väcka mej.
Rar kille den där kissen!

Idag har jag haft två fina personer på förmiddagsfika. Först kom Owe som ville ha datahjälp och sen min fina Mia som var på genomresa.
Hon har mycket att stå i inför det stundande öppna hus i morgon hemma hos henne.
Lite kaffe och prat hos mej var nog vad hon behövde innan allt drar igång.
Goda vindruvor hade hon med sej, tack vännen!
Nu var det ju typiskt mest Owe som babblade på i vanlig ordning.
Han är en riktig pratkvarn den där men jag ligger nog inte långt efter.
Undrar vad vi fått dom generna i från, inte våran mor iaf?!

Jag bokade hotell, hyrbil och fixade visum till storebror som åker till USA 10 mars.
Han var nöjd och tackade för hjälpen 18 gånger. Tur att han har en sån braig lillasyster.

Nu ska bege mej ut på lite hemliga uppdrag, måste till Kungsängen en sväng.

Snöar gör det också, tack för det. Men nu är det nog tycker jag.



2 kommentarer:

  1. Tack för mig med!
    Ses imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var värst vad han åker fram och tillbaka till USA. Tycker inte det var länge sedan han vär här.

    SvaraRadera