8 februari 2011

Ewas årskrönika: OKTOBER 2010



Känner att jag är i ett flow nu, ett bloggflow....
I oktober hände detta:

Rolf fyllde 50 år och vi ställde till med kalas!
Ca 30 st vänner och bekanta hade en trevlig kväll (tror jag) tillsammans.



Som vanligt kan jag inte vara allvarlig på bild!
Den här är riktigt bra tycker jag!
Visar hur sjuk jag egentligen är!



Gustav och jag tog många powernappar i oktober.



Min älskade Iphone kom som ett brev på posten!
Vad gjorde man innan Iphonen?
I love it! Min lilla Applebebis.



Fyra köpstarka, omåttligt glada kollegor tog sej en tur till Ullared.
Jädrar i min lilla låda vad kul vi hade!
Ny resa på planeringsstadiet......



Som pricken över i:et så lyckades jag även i år komma över finalbiljetter till
Sveriges största musiktävling, Melodifestivalen.


1 kommentar:

  1. Herregud ni bara festar och festar därhemma på 17.

    SvaraRadera