8 februari 2011

Slut på vilan

Idag gick jag upp redan vi 9.00. Kände mej pigg och stark. Igår hade jag planerat att jag skulle ta mej en tur till Ikea. Behöver köpa lite gröna växter att pigga upp köksfönstret med.
Men nu känner jag mej inte sugen på Ikea längre.

Känner lite lätt av en smygande huvudvärk, vill definitivt inte att den ska trappas upp till migrän.
Jag blir nog hemma ett tag nu så kanske det blir Ikea på eftermiddagen.

Dessutom upptäckte jag att det pågår VM i alpint just nu på televisionsapparaten.
Just nu kör Anja Pärsson och nej....hon verkade ha vallat fel idag med. Hon kom i mål som 8:a.
Expertkommentatorn skyllde att det var fel på dynamiken.....?
Okej, dynamikfel, den gamla klassikern!

Jag älskar att höra alla dessa obegripliga ursäkter från experterna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar