22 februari 2011

Skönt med vila

Godmorgon mina vänner!

Upptäckte precis att besöksräknare snurrat över 26000!
Det var kul.
Något som är mindre kul är att jag vaknade med huvudvärk.
Det är aldrig roligt och det känns som det är sån där som kommer sitta ett tag och inte Alvedon biter på.
Kan även vara en biverkning av mina nya allergitabletter. Läste duktigt bipacksedeln och där stod att huvudvärk och illamående var en vanlig biverkning.
Allergiska reaktioner såsom nässselutslag, klåda och svullnad var en mer ovanlig biverkning.
Tycker jag lät kul! Man får allergiska reaktioner av en medicin som ska hjälpa mot allergi!?

Vad händer i dag då i Pettssonska?
Inte mycket. Ska ta mej en tur till Willys. Det är alltid något som är slut i kylskåpet.
Sen får jag kaffefrämmat på eftermiddagen. Det är Jessica som kommer för lite prat och fika. Det blir kul.

Idag på eftermiddagen har lilla maken tid hos Dr Hosan på S:t Göran. Ni vet den doktorn som opererade Rolf i maj.
Han har ju nu sedan några månader haft problem med knäprotesen, det värker, knäpper och känns galet.
Vi får hoppas att det inte är något allvarligt.

Nu måste jag sätta fart!


1 kommentar:

  1. Hoppas inte Roffes protes hamnat på sniskan då,eller ngt sånt??

    SvaraRadera