9 februari 2011

Personbästa

Godmorgon alla mina 68 unika läsare!
För det var just var ni var igår, 68 olika läsare! Besöksrekord igen med andra ord.
Hur många sidvisningar det var har jag inte kollat exakt men i går kväll var det runt 250.

Vad är då anledningen till detta? Tror att mitt oerhörda engagemang med Årskrönikan kan ha ett finger med i spelet.
Skitkul, tror jag ska göra årskrönikor varje dag!
Och jag har ju faktiskt november och december kvar.

Nu är jag hemma från nattens arbete. Var lite lagom att göra i natt. Typ "jämnt skägg" skulle man lite lustigt kunna kalla min arbetsinsats.

Maken är hemma och är sjuk, förkyld, fryser och hostar.
Stackars honom! Hoppas han överlever!
Han ligger i soffan och ser eländigare ut än vanligt och snörvlar samtidigt som han hetsäter Vicks Blå.
Det visste ni va? Att Vicks Blå är den bästa medicinen mot förkylningsbesvär.
Fråga Rolf!
Kommer säkert gå åt en pall denna vecka, minst!

Tänkte sova nu. Känner mej lite halvsliten.

Godnatt Världen!



1 kommentar:

  1. Gå och lägg dig och fundera på att kanske göra en veckokrönika då, eller månadskrönika??

    SvaraRadera