12 februari 2011

3 x vågen i soffan!






Tre gånger har gjort vågen, skrikigt YES och klappat händerna i kväll!
  1. Ryggsäcken levererad....YES!
  2. Brolle till Globen....YES!
  3. Sanna till Globen....YES!
Inte för att jag vill på något sätt verka skrytig och kaxig....men...
Jag tippade rätt (as usual?!!)
Brolle, Sanna, Loreen och The Moniker
hade jag i topp.
Och hur gick det?

Det ska bli kul att se Brolle och Sanna i Globen.
Än så länge är den enda planerade kisspausen när Hipphopparn ska uppträda.
Bara han inte går ut som nummer 1?
Då har vi ju alltsom oftast precis besökt damrummet.




Kanske Sanna borde skaffa en liiiite längre kavaj till finalen, den hon hade ikväll slutade ju innan den hade börjat, typ vid armhålorna.

2 kommentarer:

  1. Jag är riktigt förvånad att det hitintills gått bra låtar vidare. Jag gillade ju Hiphoparna riktigt bra. Men idag gick Brolle om med hästlängder. Vilken kille !!!

    SvaraRadera
  2. Jag tippade rätt jag också!
    Det är en Bolero hon hade på sig ingen kavaj! Men jag håller med att det såg lite lustigt ut :D
    Yvonne

    SvaraRadera