7 februari 2011

Kaloribomb!



Ja, jag vet......jag ska inte äte sånt här onyttigt men en semla per år kan man väl få unna sej i alla fall?
För jävla gott var det och gåbandet kommer osa hett i kväll.



Passade på att köpa på mej ett lager katthalsband med snabblås till Gustav när jag ändå var i Bålsta.
Han kommer hem utan halsband typ ett par gånger i månaden.
Alla Ullaredshalsbanden är slut så då blev det nu inköp på Arken zoo till ett pris som var fyra gånger så dyrt, minst.
Nu ska jag bara montera bort den fjantiga bjällran och stryka på hans namnlappar.
Men röda halsband?? Passar det till gatans skräck??

Annars så shoppade jag veckans middagar och lite annat matnyttigt (semlor!) på Ica i Bålsta. Gillar den affären, trots den definitivt inte håller Willyspriser.
Känns skönt nu när jag mestadels kommer sova hela veckan, jobbar tre nätter med början i morgonnatt.
Kunde fått jobbat även i natt, men jag avböjde erbjudandet. Något jag sällan gör men i morgon ska jag ev. åka med min mor på ett tidigt läkarbesök.

Jamen då så! Då har jag varit lite alert på eftermiddagen, bloggat om allt och inget....


1 kommentar:

  1. Herregud. Det måste ligga en jädra massa Gustav halsband runt om i Bro. ÅHHH Semla. Vad gott. Snart får även jag smaka på en äkta svensk Semla.

    SvaraRadera