23 februari 2011

Fru Fluga på shopping



Haha, jag passar verkligen inte i solbrillor. Ser ut dom en insekt. Men efter 25 år ständigt trevande i mörkret så klarar jag inte av att vistas ute i solen utan solglajjer.
Tänkte satsa på ett par nya i år, kanske ett par där jag inte ser ut som Fru Fluga.
Annars tycker jag mitt kort är ganska bra. Påpälsad och ivrig att få komma in i Coop-värmen. Syns det att jag tagit det med Iphonen??
Jaha, ni såg det!
Skarpsynta läsare jag har.....ni är så bra!

Har handlat på Coop som sagt (v.g se bild ovan). Blev en del matnyttigt. Passade på att panta ett par kassar med tomburkar/läskflaskor innan jag började tokhandla.
Det brukar vanligtvis vara Fattiga flickan från Rosengårds uppgift när hon kommer på besök. Ett tillskott i hennes mestadels tomma plånbok.
Men nu så här två dagar före lön så är det ganska tomt i min plånbok också.
Jag fick ihop 79:-, kanoners!

Idag ska vi äta fläskfilé!! På en onsdag? Vart är världen på väg?


1 kommentar:

  1. Om ni äter fläskfilè på en tisdag så förstår jag att du måste panta burkar, ha ha.

    SvaraRadera