19 februari 2011

Fest på G!

Godeftermiddag på er denna schlagerlördag!

Gustav och jag har sovit gott idag, vaknade vid 12.00 att det det var någon som snarkade.
Det var inte jag utan lilla Gustav som sov så hårt att det nästan kom blårök ur dom små näsborrarna.
Somnade om och sov till 14.00.

Bilden till höger har ni sett förut, tror ni. Men icke!
Det är en alldeles nytagen bild på Prinsen av Pettssonska.
På den förra hade han huvudet lite mer rakt fram, här tittar han så rart åt sidan.
Det är en himla skillnad.....

I kväll ska jag hem till min finaste Mia på Öppet Hus.
Kraken blev ju 40 år i onsdags och ställer till med kalas.

Vi som jobbar i natt har bestämt att vi ska vara hos henne vid 17.30-tiden. Då hinner vi fira och fika en lagom stund innan jobbet kallar.
Nu är det inte bara jobbet som drar i kväll heller. Det är ju deltävling 3 från Linköping också.
Lyssnade lite på låtarna igår och jag tror att Eric Saades låt kommer bli en av dom två som kniper en Globenplats.
Duktig kille den där Saaaaaaaaaade. Sen är låten skriven av ett annat proffs, nämligen Fredrik Kempe.

Dags snart för lite uppfräschning av nedanstående.
Ni får ha en trevlig schlagerlördag nu, bulla upp med chips, rosa fjäderboer, ballonger och ett glas vitt.
Kan garantera att ni kommer i rätt schlagerstämning per omgående!



Här en bild Schlagerdrottningen med sin Schlagerprinsessa under finalen i Globen 2010.
Ni ser själva vad en rosa boa kan göra mycket?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar