12 februari 2011

Härliga lördag

Godmorgon vänner!
Idag vaknade jag upp med ihoplimmade ögon, såg inte något såklart. Det var becksvart trots att jag senare upptäckte att solen lyste.
Men efter lite slitande i övre och nedre ögonlocket så kunde man ta sej ut i badrummet för att göra en första inspektion.
Herregud! Idag är jag inte till min fördel, ser ut som jag gått en boxningsmatch.
Stora, svullna, röda påsar under ögonen. Skulle behöva glasögon med BH idag.
Har nog fått en rejäl allergireaktion i kombo med ögoninflammation.

Håller mej för säkerhets inomhus idag, går fasen inte att visa sej ute.

Har lyssnat igenom kvällens bidrag till Mello, deltävling 2. Vilken skillnad på låtar, alla är mer eller mindre bra!
Tror på Brolle och Sanna. Deras låtar var mycket bra. Loreen var också bra men varför måste hon se så fruktansvärt skräckslagen ut?
Blir chockad om Babsan går vidare, men som sagt man vet aldrig hur det slutar!

Håller just nu på att ringa till SAS, bagagehanteringen. Erika har fortfarande inte fått sin ryggsäck.
Jag har suttit i telefonkö i 30 minuter nu och är tydligen nummer 1 i kön....fattar ingenting.

Men som den otroliga handlingskraftiga kvinna jag är så har jag hunnit skriva detta inlägg under tiden.
Dock endast med pekfingret!
Men svara nu då, era lallare!



1 kommentar:

  1. Men det var ju bra låtar förra gången också, eller hur??? ha ha.
    Utan att ha lyssnat så håller jag såklart på Brolle!! Han är så bra!!!

    SvaraRadera