8 februari 2011

Ewas årskrönika: SEPTEMBER 2010



Gjorde mitt första men inte sista besök i denna byggnad. På väg hem från Emilie i Malmö gjorde jag en avstickare till Ullared, en omväg på 10-20 mil men det var det värt!
Jag blev imponerad, allt var verkligen billigt!
Och det är inte skitgrejer!



Blev privatanställd för första gången i mitt 30-åriga yrkesliv som duktig undersköterska.
Ingen större skillnad, men håll med om att uniformen är ett snäpp vassare än kommunens randiga pyjamas?



Hittade små, fina, handskrivna lappar på köksbordet.



Hade en supertrevlig tjejkväll hos Ingrid och som vanligt var vägen hem lång och krokig.



Impulshandlade bl.a denna lampa som jag råkade snubbla över i en blomsteraffär i Bålsta.
Det stod t.o.m Ewa på den!


1 kommentar:

  1. Du hinner med mycket på en månad du. Bra jobbat.

    SvaraRadera