4 mars 2012

ET phone home........




Köpte förstås ingen båt på båtmässan igår men däremot köpte jag det här!
Ser ni vad det är? Skulle inte tro det!


Kolla vad smart! Läsglajjer med LED-belysning, perfekt för oss som trevar i mörker på arbetet.
Nu längtar jag tills jag får börja jobba!

Drömde förresten om Flottiljen i natt. Hoppas verkligen inte det var en sann dröm.
Jag och Mia var där och hälsade på. Byggnaden var trång, rummen små som städskrubbar, det luktade illa, långa smala korridorer, all personal hade likadana små knutna scarfar runt halsen m.m.

Det är klart att jag har fel!

I morgon ska Mia och jag ta oss en tur och inspektera vårt nya jobb, det blir spännande.
Men jag tänker fasen inte ha någon jönsig scarf runt halsen när jag jobbar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar