31 mars 2012

PW i motvind



Godeftermiddag min kära!
Tror bestämt att det s.k aprilvädret redan har anlänt. Vaknade 9.30 och gillade inte det vita snötäcket på gräsmattan. Blåste satan gjorde det också.
Trots detta så ville jag testa mitt onda knä och jag och maken begav oss ut på en PW direkt efter frulle.

Varnade honom innan avgång att jag kanske inte kommer kunna gå mitt snabbaste eller det längsta.
Ut i blåsten och kylan, det var endast 2 grader. Vi travade på och det gick bra ända till sista kilometern, då började knät gnissla.
Träffade på två andra hurtfriska också, Anne, Peter och hunden Linus. Det var dom enda levande själar som vågade sig ut i skitvädret under dessa nästan 5 km vi gick.


 Hemma igen och snabbdusch för att sedan få kaffefrämmat av bästa Ingrid och Micke.
Dom är nyss hemkomna från Malta och var sött solbrända i fejsen.
Snart ska jag skjutsa Emilie till Sundbyberg, det vankas tjejkväll med bubbel och snittar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar