21 mars 2012

Solkatten


Den här soldyrkande hunken mötte mig när jag kom hem från dagens PW.
Lite slappt tillbakalutad mot dörren med benen i vädret i gassande sol.
Han gillar solen, han är en riktig solkatt.

Det var svettigt att trava i dag, ändå hade jag tagit fram vårjackan. Hittade en ny slinga idag, glömde mäta den men det tog 50 minuter.
 Hemma igen blev det raka vägen in i duschen utan att passera gå!
 För viktig informations skull så drog jag ett par varv med rakhyveln i armhålan också. 
Gick sådär med knät, det gör ont efter en halvtimme ungefär. Känns som det är osmort och skaver.
Jobbigt och irriterande!

I kväll blir det mys på hög nivå. Erika kommer hem och ska gå med sin far till simhallen och motionsimma. Men först middag, idag gör jag en biff stroganoff med ris och sallad.

Får inte missa Mästerkocken ikväll, bara fyra deltagare kvar däribland allas vår Jossan. 
Spännande! Håll tassar och tummar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar