16 mars 2012

Melodifestivalen 2012, chapter 2





Äntligen så har jag fått Emilies kort. På hennes bilder var det definitivt mindre antal viftande armar i vägen. Hon satt liiiite bättre till, närmare catwalken.

Till vänster ser ni mig i ett nötskal, ALLTID REDO!
Med Iphonen i ena näven och kameran i andra!

Det är så jag oftast ser ut...det gäller att vara beredd, alltid!
Kan slinka förbi något och då här det bara att skjuta av....

Lite guldglammiga programledare i öppningsnumret.
Helena Bergström var kass genom hela melodifestivalresan. Svamlade, var osäker och tog sig på magen hela tiden. Skrattade inte en enda gång åt henne i dom s.k pausnumren. Allt var bara så pinsamt!
Som tur var så var hon inte med och stimmade i alla deltävlingar.
Sarah var okej men bäst var Ana Gina. Det hade räckt med henne som lekledare tycker jag.


Nu kommer mycket bilder på en favorit.
Och bara för jag säger så så betyder det inte att jag är citat: karltokig!
För det är jag inte! Gillar katter bättre....
För det första så är det här inte någon karl utan det är en ung liten pojke i Gällivarehäng som råkar var väldigt bra på det han gör.
Jag gillar unga killar som både kan dansa, sjunga, röra på sig i takt och flyga i Globen  samtidigt!





Här står unge och väldigt långe herr Saade och väntar på årets vinnare i melodifestivalen.

Det tog en stund för oss på rad 9 att fatta att det var just han som stod där....

Hydet av pressfotografer i fina reflexvästar är beredda dom med med sina kameror som jag tror tog lite bättre bilder än mina tre jag hade med.

Det ville sig inte bättre att min bästa kamera just i detta ögonblick valde att typ "hänga" sig. Ingenting fungerade så jag var lite lätt irriterad där en stund.....tror till och med det hoppade grodor ur munnen på mig.







Varsågod Loreen, sångfågeln är din!
Nåt sånt sa han nog.........eller kanske mer konkret som:
 Här ha´ru, slit den med hälsan fast helst hade jag velat gett pippin till Danny för han var bäst!








 Här vet jag inte riktigt vad som försigår.
Antagligen vet inte Jessica det heller...















 Måste bara provsitta och känna på catwalken sa denna vackra Boråsflicka!

Tänk....för en timme sen gick Ranelid förbi här......och nu sitter jag här!
Livet är fantastiskt!







Känns helt okej att sätta ner lilla gumpen just där Flincks och Loreens nakna fötter just har passerat.....kommer aldrig tvätta den här klänningen!





                                                                                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar