23 mars 2012

Mot joppet!



Vart tog den här dagen vägen? Helt plötsligt är det kväll, och jag ska åka till jobbet om en timme.
Här går det undan.
Dagens träff med lilla mamsen gick väl bra. Fast det är så tråkigt att alltid bara få höra allt elände hela tiden. Ingenting är bra, alla är duktiga och pigga medans hon lika gärna kunde dö.
Vet inte hur länge jag orkar höra allt detta negativa längre, att hon inte kan se något positivt i allafall i något!?
Så eländigt kan det ju omöjligt vara!? Inga barn har hon heller som hjälper henne.....?. Stackare!
 ALLA andra har det SÅ mycket bättre.

Idag gjorde jag en bacontoppad kycklinggratäng med klyftpotatis. Det var jättegott! Få PP så jag måste packa ner lite matsäck att äta på jobbet ikväll. Det är smällar man får ta.

Rolfs barndomsvän Stefan kom på oväntat besök för en stund sedan. Han dyker alltid upp som gubben i lådan när man minst anar det.
Han jobbar sen många år i Norge men bor i Östersund.  Nu är han här för att besöka Flugfiskemässan i helgen.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, packa väskan och sen vänta in avgångstiden i soffan.
Trevlig fredagkväll på er allihopa!




 

1 kommentar: