8 mars 2012

Lite piggare



Jag är glad! Det verkar som min prins är på bättringsvägen, i alla fall lite.
I natt har han sin vana trogen väckt alla sina betjänter. Först mig, sen husse och sist Emilie.
Härligt med friskhetstecken. Han har ätit och vi har lekt och kastat råttan och sen springer han in och ut som vanligt.


Det är hemskt när djur är sjuka och inte kan förklara vad som är fel.  Men nu får vi hoppas att han forsätter i rätt riktning.
För att fira hans tillfrisknande så tvingade jag till mig en mamma-Prinsen bild!  Se så glad han ser ut!


 Vi har haft lite bakaktiviteter Emilie och jag i kväll. Jag bakade bullar till Emilies kommande födelsedagsfika på söndag. Tänk att flickebarnet blir hela 27 år! Fattar ingenting.....
27?! fyllde inte jag det för ett par år sen?
Vad Emilie bakade förbliver en hemlighet tills på söndag.  

Ska snart lägga mig, är trött som sjutton. I morgon fredag igen och fredag betyder handling med mamma.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar