16 mars 2012

Gotteligott!



En snabbt litet hej innan jobbet kallar!
Måste bara berätta om middagen, tortillalasagnen.
Asså. shit vad god den var!  Rolf var skeptiskt, herregud detta var ju något nytt = läskigt!
Sen trodde han att det skulle bli torrt också.
När vi sen satte tänderna i härligheten så visade det sig att han hade tvärfel, som vanligt!
Han åt och åt och åt, och sa att detta var den godaste lasagnen han någonsin ätit.
Så bra då!

Men i min iver över att få kasta mig över maten så glömde jag att fotografera.
Men jag är inte dummare att jag "hittade" en bild som jag således lånar för att visa er.


http://www.viktvaktarna.se/food/rcp/index.aspx?recipeid=6200264

Jag uteslöt champinjonerna eftersom han inte gillar det......heller.

Testa den! Vi fattar fortfarande inte efter 2 månader som fetknoppar och nästan uteslutande gjort VV-recept att det är så gott.....och mycket mat, vi äter oss proppmätta av supergod mat varje dag.
Har fortfarande inte varit hungrig en endaste gång!

Nu ska jag packa jobbväskan!
Trevlig fredagkväll på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar