29 mars 2012

Guten morgen



Godmorgon mina kära!
 Är världsbäst på att sova, somnade innan huvudet landade på nussekudden UTAN öronproppar klockan 8.30. Vaknade klockan 14.00, inget konstigt med det kanske. Men vad som är skrämmande är att när jag kom ut i köket så hade min fina svarta plåtstjärna modell ganska stor och inköpt i Usa ramlat ner från väggen.
I fallet hade den även dragit med sig diverse ljustakar och ljuslyktor, måste vart en himla väsen.
Allt låg på golvet i en salig blandning.  Och jag har inte hört ett baronickel!
 Är nog döv också.

Nu är jag ledig till måndag, och på måndag börjar Mia på Flottis! Mia och fem stycken stora platt-tv apparater kommer på måndag. Jag längtar!
Skönt för dom andra avdelningar med tv-apparater, hittills är det bara min avdelningen som haft tv.
Fast det är en boendes som vi fått låna, kanon!

Endast tre ynka poäng fattades för att Jossan skulle kamma hem guldpengen i Mästerkocken igår!
Såg reprisen på nattkröken och konstaterade att hon faktiskt fick högre poäng än Sigrid på självaste matlagningen, men Sigrid tog fler poäng på smaktestet.
För mig är hon i alla fall en vinnare, komma tvåa är fantastiskt och jag hoppas vi kommer få se mer av henne på TV. Hon är grym!

Nu ska jag kamma till mitt blöta hår och bege mig ut till affären. Mjölken har sinat och detta innebär en stor katastrof.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar