6 mars 2012

Lilla kissen



Gustav har inte piggat på sig tycker jag, han sover och sover.
Kommer upp i bland för att titta vad jag gör.
Men ändå verkar han relativt OK, spinner högt, håller svansen högt och tvättar sig som han brukar.
Åkte och köpte ett paket torsk som jag kokade åt honom och se då vaknade han till och kom ut i köket och åt litegrann!

Jag blir orolig, hoppas han blir bättre tills i morgon. Jag är inte hemma på hela dagen!
Ska vara på utbildning på nya jobbet i två dagar och kan omöjligt vara hemma för min sjuka katt.
Även fast jag skulle vilja såklart. Men jag har anställd Jogge som liten katt-tillsynsman.
Han åker hit på lunchen och kollar till sjuklingen. Är han sämre får Rolf helt sonika åka hem från jobbet och ta ut en dag Vård av Katt, VAK. Han vakar helt enkelt!
Då blir jag lugn, i alla fall lite.

Favoritplatsen i sovrumsfönstret
Husse med sjuklingen

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Måste ställa alarmet på 7.00! Inga problem längre att gå upp tidigt, jag är pigg så dags eftersom jag har kommit in i normala rutiner nu.

Klockan 9.00 ska vi vara på plats på Flottiljen, det står mycket på programmet dessa två dagar. Rundvandring, rutiner, trygghetslarm, brandlarm, frånvaro, Procapita datasystem, aktiviteter, bemötande, arbetskläder, SOL-utbildning m.m.
Späckat schema med diverse kaffe och lunchpauser.

Tyvärr stod det inget om bloggning på programmet så tyvärr mina vänner nästa inlägg kommer att dröja!

Godnatt och på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar