11 mars 2012

Grattis Emilie!



I kväll har vi firat Emilies 27:e födelsedag!  Och som alltid bjöds det på
hembakat modell kaloririkt  a ´la Emilie.
Nåja, jag hade bakat bullarna.....


 Finaste tårtan var inte bara fin utan dessutom så god. Mjölkchokladfluff på ena lagret och hallongrädde på det andra. Suverän smakkombination! Vitt marsipanlock och fint dekorerad.


 Blommor till födelsdagsbarnet från hennes oslagbart snälla föräldrar.


 After Eight-cupcakes, macarones, cheesecakebrownie med hallongrädde, kanelpullar och tårta!
Jorå, alla blev mätta och lite kalorier rikare.


 Finfrämmat! Två underbart söta småpojkar (inte du Pata!) Emil och Alvin med sina trevliga föräldrar.
Alvin var djupt imponerad av kattringklockan som blinkade varje gång han öppnade ytterdörren, rena rama trolleriet!

Nu ska jag strax åka till jobbet, måste hämta mina arbetskläder. Mina nya har inte hunnit komma än eftersom vi beställde dom i torsdags.
Sjukskrivningen är äntligen slut! I morgonkväll ska jag jobba.....på mitt nya jobb. Ska bli spännande!
Tar nog med varsin bulle till Anne och Mia så dom klarar sig över natten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar