30 mars 2012

Fredag idag med



Godmorgon fredag!
Igår upptäckte jag att jag varit lite snål på inlägg, kan bli så ibland. Hade förstås annat att syssla med som var viktigare.
Min lilla familj förstås! Erika har legat sjuk sen i söndags och var less på det mesta. Ligga ensam hemma i sin lilla lägenhet är inget kul. Dag efter dag.
Igår kände hon sig något bättre och jag ilade över och hämtade hem hem till föräldrahemmet för lite ompyssling och gos.
Gustav blev glad att se sin storasyster och dom idgade rart nosbuff med varandra.

Jag ställde till med en god middag och familjen var samlad på en torsdag = glad mamma!
Senare på kvällen satt vi ihoptryckta i soffan med kaffekoppar och vindruvor och tittade på spännande program som handlade om allt från osmarta fattiglappar till f.d fetknoppar.
När familjen senare gick och la sig, Erika sov också här (= mycket glad mamma!) så åkte jag till mitt gamla jobb för lite påhälsning.
Skulle även ge alla nattgrupper en inbjudan till Mias och mitt lilla event som kommer äga rum här hemma om ett par veckor.

Här var det då tänkt att jag skulle visa er den inbjudan, men jag får inte dit den!


Men som det fantastiskt påhittiga kvinna jag är så har jag då fotat inbjudan så ni får se den. Blev ett riktigt skitkort men jag tror ni hajjar.

Vad händer idag då? Jo, lite pyssel på agendan har jag. Ska bl.a åka och besikta bilen i Märsta. Vidare blir det lite handling, inte med mamma idag hon tyckte det blev för sent efter besiktningen.
Ja, typ det var väl allt.

Måste visa er vårt senaste tillskott. Rolf tog på sig sin mekaroverall igår och monterade en finfin diskmedelspump.


Bra grej?! Ja, kanske man slipper ju den slabbiga Yes-flaskan i alla fall.
Måste sätta fart nu, ska snart bege mig på Märsta.....


 


1 kommentar:

  1. en sån pump har jag oxå! :) Fast jag har tvål i min! :) (Har diskmedel i en annan fin flaska på bänken)

    SvaraRadera