17 september 2010

Många länder

I Frankrike, Spanien, Ryssland och Storbritannien hittade jag flera läsare!
Ryssland???
Spanien kan jag tänka mej att det är min gamla skolkamrat Monica som jag träffade i somras.
Oj, vad det här är kul!
Som ni förstår så är jag ganska lättroad och blir glad för det mesta.

Har varit på Willys och handlat lite frukt som var en bristvara. Tror faktiskt att kasssörskorna gått en charmkurs. Alla säger trevligt "Ha en trevlig dag/kväll" beroende på när man handlar.
Förut var det bara en kille som gjorde det, tror han har haft en internutbildning med sina kollegor.
På parkeringen såg jag många kufar. Bl.a en dam som hetsåt gröna oliver direkt ur glasburken, en annan man vädrade stumpen mot en lyktstolpe. Han verkade väldigt nödig, kunde väl iaf gått iväg en bit....men näääää.
Fram med trumpeten mitt på parkeringen! Äckelpotta!

Snart kommer nog min lilla make hem. Han är väldigt trött. Igår bytte han till morgonrock exakt 18.09!
Får se om han slår det rekordet idag. Återkommer senare, tror ni är intresserade faktiskt!
Idag ska jag glädja familjen med räkcrepes och sallad.

Fick ett fint sms från Erika, hon skrev " Gud var den här kycklinggratängen var god. Äter med andakt"
Det var den maten jag lagade i onsdags tror jag, blev över så det räckte till matlåda till min söta Erika.

Fy fasen vad jag svamlar!!!! Lär dej skriva kort människa!




Åsa: Jag vill inget hellre än att ha en s.k receptflik, men jag vet inte hur man gör! Kan någon hjälpa mej!??

1 kommentar:

  1. Ja snälla snälla ngn data kunnig. Hjälp nu Ewa så hon kan fixa till en receptflik på sin fina blogg. Vore ju helt perfekt tycker jag.

    SvaraRadera