12 september 2010

Hejhopp!


Sovit som en stock med en massa öronproppar i alla öronen.
Helt i onödan, därför att familjen är så tyst och smyger runt här hemma.
Dom är vana med att lilla mamma sover.
Vaknade iaf utsövd klockan 13.00, blåsan var då spänd som en ballong.

Landade i soffan bland alla fina Ullaredskuddar och drog en pläd över mej.
Maken tittade slött på veckans alla Idolprogram.
Bytte kanal och på SVT 1 visade dom en repris av gårdagens Här är ditt liv. Det var skådespelaren Kjell Bergqvist som blev kidnappad och därmed också programmets huvudpunkt.
Jag gillar Kjell Bergqvist och det var ett mycket bra program med både skratt och tårar.
Han verkar vara en hyvens kille med ett mycket stort hjärta. Att han sen gillar korv och öl gör ju att liknelserna till min egen lilla make blev mycket tydligt!

Ingrid och Micke kom på oväntat besök. Alltid lika kul, vi satt faktiskt ute och fikade. Det var så pass mycket som 20 grader upplyste Ingrid oss om.
Nu känner jag att jag ligger lite efter i datahanteringen. Jag har massor med bloggar jag måste läsa och det värsta av allt....jag har inte uppdaterat min status på ansiktsboken på länge!

Det här är mitt 1703:e inlägg!


1 kommentar:

  1. AHA då hajar jag sifferkombinationen i det förra inlägget. Tack för infon. Nu kan jag sova inatt.

    SvaraRadera