28 september 2010

Kvällsfika


I dag åt vi torra fläskkotletter med svampsås och torr potatis.
Kanske bara var jag som tyckte det var torrt och trist, för mina övriga bordskamrater åt med god aptit.
Efter avröjning av matbord och diskbänk så tvättade jag faktiskt fönster!

Sen åkte vi till bästa vännerna Ingrid och Micke för att lämna tillbaka träningscykeln.
Lilla maken behöver inte träna på den längre, men det var väldigt snällt att han hade den när han var nyopererad.
Vi fick gott kaffe och god hembakad kokoskaka.

Nu sitter jag har och impulshandlar......nja jag har inte bokat ännu. Men jag är ganska sugen på att överraska maken på fredag med en rejäl present!
NEJ, JAG SKA INTE TATUERA MEJ!

Letar en weekendresa till Budapest i november. Micke och Ingrid åker den 19 november, och det skulle vara kul att åka med dom!!!!
Nu ska jag åka och jobba igen. Ryggen är bättre!



2 kommentarer:

  1. Och inget litet bling-bling i Swarowski kristall heller??//Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar en resa då. Men du är du säker på att han inte läser bloggen? För då har du ju redan avslöjat dig.

    SvaraRadera