7 september 2010

Promenad i parken!


Nu har vi tittat på Sveriges promenadseger mot San Marino.
25-3 i skottstatistik, vinst med 6-0.
Tyckte väl att det beryktade tifot var i det löjligaste slaget. Jag skymtade ett hjärta och sen något annat för mej ej igenkännande tecken. Inte fasen var det ett silver-Z.

Var väl inte den roligaste matchen jag beskådat, men självklart alltid kul med vinst.

Ser ni min middag uppe till höger?
Ser kanske inte så himla inbjudande ut på bild, men bilden ljuger. Det var så gott!
Gnocchi med bacon, champinjoner, babyspenat och pinjenötter.
Var lite osäker på om jag tålde pinjenötter eftersom jag aldrig ätit det förut.
Informerade därför familjen om att jag eventuellt kunde avlida inom kort. Vad ska vi göra då då? frågade Erika. Ring ambulansen svarade jag.

Som tur var så gick det bra, kände ingenting av nötterna. Är pinjenötter verkligen nötter?

Jag försöker länka till receptet jag hittade på ica.se:
Skitgod gnocchi

Kanske går lika bra som förra gången jag försökte länka, hamnade på trådrullar och mjölk då!

Testa det här urgoda receptet!

Nu ska jag hålla mej vaken med en kopp the till klockan 00.10 då Idol går i repris.
Godnatt med er lättlurade tomtar!



2 kommentarer:

  1. Länken verkar fungera. Kollad just nu på receptet och blev riktigt sugen på att prova det.

    SvaraRadera
  2. Ja din buse nu vart jag verkligen lurad i natt mössan men de va kul kram

    SvaraRadera