16 september 2010

Trevlig fikadag

Idag har jag varit hos Anne i Bålsta och fikat. Vi drack mycket gott kaffe med ångad mjölk i den riktigt fina Jura-maskinen.
Hembakat blev det också, både bullar och en god sockerkaka med chokladbitar i!
Båda bakade av surdegskillen Herman.
Lilla söta Leia var ledig från dagis idag. Två fina teckningar fick jag av henne.
Tack snälla Leia! Dom var jättefina. Det lär ju dröja ett tag innan jag blir mormor så jag blir så glad när andra barn ger mej fina teckningar.

Tänk att man får presenter när man åker till Bålsta! Tror jag ska åka dit fler gånger! Den här roliga blomman är en fläkt, perfekt i sommar när det är varmt. Man kan även koppla in den via Usb kontakten så man slipper svettas när man sitter vid datorn.
Mycket söt liten grej, och färgen var ju som gjord till mej!
Rosa är min favoritfärg om ni inte redan har listat ut det!
Tack snälla Anne och Torbjörn. Det är nämligen hennes man som beställt blommorna på Ebay. Han är en riktig hejare på det där med Ebay.
Mycket roliga saker och finurliga grejer fanns att skåda i deras hem.
Jag var ju bara tvungen att gå in på Ebay.com och kolla runt lite när jag kom hem.
Jag blev chockad, så mycket saker! Finns allt och mer därtill.
Sökte på kattsaker, kom upp 32000 träffar, jojo här kan man nog lätt bli beronde.

I kväll ska jag ebaya mera, garanterat!

Nu ska jag kamma kissen.

2 kommentarer:

  1. tack for trevligt besök Ewa, kul att du likte fläkten :-). Torbjörn er som sagt ebayberoende..idag kom postmannen opp till dörren..igen. Tack o lov inte den griniga hehe.
    Ja måste också få takka for fina Ullaredkartan..nu skal det planeras her minsann.

    SvaraRadera
  2. Ha ha har hört en del om det där Ebay. Ska inte gå in och kolla där då, ha ha.

    SvaraRadera