24 september 2010



Ursäkta dröjsmålet, men jag har varit lite väl slapp och slö idag.
Sov länge, drack kaffe för länge, handlade länge och nu har vi ätit tacos om möjligt ännu längre.
Gustav och jag har tagit kompiskort, se så söta vi är iaf han till höger.

Tror att 50 % av alla som handlade på Willys idag skulle äta tacos. Jäkla härmapor!

Erika håller på att vimma till sej nu, i kväll är det träff med söta vänner.
Maken gosade ner sej i soffan, fortfarande iklädd kläder??!!
Overkligt fenomen så här på fredagskvällen.

Om precis en vecka fyller han 50! Han har inte en susning om vad som väntar honom då, satt precis och gnällde att han tror inte några kommer. Dom enda han vet kommer är släkten och Micke och Ingrid försås.
Tror han ja!
Tur att jag stod med ryggen mot och plockade med disken, jag har väldigt svårt att ljuga. Han hade märkt direkt vad som var i görningen.

Nu måste jag kolla upp lite priser och sådant på nätet, maken tror nämligen att chorizo, kabanoss och andra korvar kostar ca 30:- kilot.
Jag gör det enkelt för oss. Vi bjuder på massa olika goda korvar som vi grillar. Till detta serveras potatissallad, cole slaw, grönsaker och givetvis räksallad.
Det passar väl på ett enkelt 50-årskalas där jubilaren avgudar korv!?



1 kommentar:

  1. Du får väl sätta på en kastrull potatis också, ha ha.

    SvaraRadera