24 september 2010

Trött i kväll

Kvällen har ägnats i soffan tittandes på Idol. Mina favoriter Linda och Jay gick vidare, bra!
Alla är väl mer eller mindre bra, jag har inte så stor koll, har inte sett alla program som varit innan.
Klart juryn vet vad dom snackar om, dom är ju proffs.

Tänk! Idag har maken inte satt på sej morgonrocken ännu!! Vart är världen på väg?
I morgon ska han jobba, han ska vara i en lägenhet på öfre Östermalm kl: 9.00.
Lite småfix bl.a byta bänkskivor i köket.

Ingrid och jag ska roa oss med att åka på en spontan, improviserad liten shoppingrunda.
Stinsens köpcentrum ska få äran att ha oss som besökare mitt i löningslördagsruschen.
Lite fika, kläm på grejer och fniss står på programmet.

Och där gick maken och la sej!

Nu ska jag fortsätta att titta på filmen "Se upp för dårarna" på 4:an.

1 kommentar:

  1. Stinsen fick celebert besök av mig i går, snyggaste blusen följde mde hem ;)... Men den var trasig förståss :( blir väl en tur till någon KappAhl i dag med//Kerstin

    SvaraRadera