8 september 2010

Snark.....

Ursäkta mej, men har jag jobbat inatt?
Man kan lätt tro det. Jag vaknade nämligen.......host.....
11.09!
Och Gustav då?? Ja, han brukar man iaf bli väckt av, men denna morgon ICKE!
Han var väl också trött kissen. Han tittade trött på mej med sina kinesögon när jag sa att "Gustav! Klockan är 11.09!" Precis som om han skulle bry sej?

Det gör inte så mycket att jag sov länge, har inget speciellt planerat i dag. Jobba ska jag i natt så det är bra om jag fyller på med sömn innan arbetet.

Jag sover som en tonåring jag eller som en gris, i sådan fall vill jag sova som en rosa gris!

Nu har jag ätit frukost och läst mina favoritbloggar. Tror faktiskt jag ska kosta på mej en liten tur till Outlet i Barkarby.
Jag ska se om min vita brödbox har kommit in på Chilli sen behöver jag nya gympapuppor också.



1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se om din brödbox finns på plats idag.

    SvaraRadera