20 september 2010

Treserva!


Idag gick jag upp tidigt! Men det gör inget, jag skulle till jobbet på Treserva utbildning.
Ida en mycket trevlig prick som tidigare tillhörde Pomonas nattgäng men nu jobbar dag stod för utbildningen.
Treserva verkar kanon, man lägger in allt som rör den boende i det programmet. Man kan också skriva meddelanden till sin kollegor, allt under den viktiga sekretesslagen.
Ida var en utomordentlig instruktör, förklarade allt på ett lätt och logiskt sätt. Tror jag har det mesta glasklart.
Ska bli kul att få köra igång med detta program så småningom.
Jag fick kaffe också! Tack söta Ida!

Nu håller jag på för fullt med dagens middag. Idag blir det gulasch med köttfärs och bulgur till.
Nja, inte bulgur till maken förstås. Det tror jag han aldrig har ätit, blir nog en traumatisk upplevelse. Jag har för säkerhets skull en kastrull med 5 potatisar på kokning också.
Bild på härligheten senare under kvällen utlovas till intresserade.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar