19 september 2010

S som i sova

Hejsan på er!
Oj, i natt var det ett gäng trötta pensionärer som sov söta som små barn.
Vart lite orolig ett tag att det var något fel på larmtelefonerna. Men det är skönt att det sovs på nätterna och inte på dagarna.
Vid kvällsfikat så pratade vi mycket om Herman, surdegskillen. Min Herman är klar för bak på onsdag. Då ska jag ta med och bjuda mina lite lätt skeptiska kollegor.

Haha, i morse var det en dam som klappade mej på magen och gratulerade till bebisen.
Tackar, sa jag glatt, det är visst tvillingar! Anne fnissade förtjust...
Sen frågade samma dam om jag inte åt p-piller.
Så om 9 månader kommer Twinsen!
Jaja, mycket får man vara med om när man jobbar med gamla och dementa.
Nu ska jag kolla in vad det är för matcher i sporthallen idag.
Är även i år ansvarig för att domarna får sin ersättning.

Snart sova!

1 kommentar:

  1. Åhh man får gratulera då. Hade jag ingen aning om. Har ni funderat ut några namn på tvillingarna då??? Ha Ha

    SvaraRadera