27 september 2010

Tippentoppen...



Jag har varit hos tandläkaren!
Jag har en glad nyhet och en tråkig nyhet, vilken vill ni höra först?

Jag tar den glada först:
Det fanns inget hål att laga! Min tandhygienist hade vid senaste besöket hittat ett hål, men nu var det spårlöst försvunnet. Kan det vara så att någon har snott mitt hål?

Så då passade min tandläkare Ulla på att göra min årliga undersökning i stället.
Röntgen, mäta tandfickor m.m......och allt var toppen!
Billigt vart det också, 500:-!

Nu till det tråkiga:
Min rygg kraschade när jag satte mej i tandläkarstolen!
Aj,aj,aj...
Ska lägga mej en stund nu och sträcka ut, får se om det hjälper!


1 kommentar:

  1. Så himla bra med såna tandtroll som bara puts väck sticker ngn annanstans. Men hur sjutton kan ryggen bara paja när du sätter dig i stolen. Hoppade du upp, eller?? Hoppas du får ordning på den i alla fall?

    SvaraRadera