15 september 2010

Lindrig insats som flyttkarl


I dag har Erika och jag hjälpt Hanna att flytta.
Nu var det så att det lilla vi hjälpte henne med var att bära ut lite lätta flyttlådor, blommor, mattor m.m till en släpvagn.
Två starka karlar gjorde grovjobbet. Vi tog inte ut direkt. Lilla söta Signe hjälpte också till.
Idag berättade hon för oss att hon hade sett bajskorvssniglar på sitt dagis.

Vi kom hem lagom till Idol då jag landade i soffan med lite gott kaffe och kattmys.

Visst ja! Dagens middag i Pettssonska Palatset var så delikat!
Jag hittade receptet på tasteline.com
Vill ni prova så testa att sök på: kycklinggratäng med dijonsenap och basilika.
Jag är som ni vet ingen världsmästare på att få till det här med länkar. Måste be någon om en privatkurs så jag lär mej.


3 kommentarer:

  1. Ha Ha Bajskorvssniglar det var gulligt.

    SvaraRadera
  2. Bajskorvssniglar är sniglar utan hus om ni inte redan har listat ut det!

    SvaraRadera