11 september 2010

Hello dudes!

I dag har jag varit osynlig här på stjärnbloggen.
Beror delvis på att jag och Erika har varit på en shoppingtur till Kista.
Men innan Kista så stannade vi till på Expert på outlet. Jag hade nämligen sett en skylt där tidigare i veckan där det stod att dom hade Ajfånes för omedelbar leverans.
Såklart var dom med Tele2-abonnemang slut men ni som ska ha en med 3-abonnemang kan skratta er lyckliga.
Men vi träffade iaf världens trevligaste försäljare där. Oj, vad han var vänlig, snäll och inte alls så "på" som vissa telefonförsäljare brukar vara.
Vidare till Kista.
Vi klämde på Iphone 4 telefonen och pratade med en försäljare på Tele2 butiken.
Lutar nog åt att vi beställer varsin på deras hemsida.
Verkar vara ett himla tryck efter dom där telefonerna.

Sen bjöd Erika på kaffelatte, god smörgås och wienerbröd.
När vi kom hem så var jag trött, Erika med för den delen. Vi tog varsin välbehövd powernap.

Nu har Emilie och Jogge bjudit oss på mycket god mat. Grillad rostbiff, kall hemmagjord potatissallad med fetaost, kronärtkocka och annat mums.
Emilie svängde vant ihop en supergod rödvinssås.

Nu ska jag vila mej i form inför nattens arbete. Jag ska jobba en extranatt i 2-huset. Känns roligt!

Ha en trevlig lördag.....


2 kommentarer:

  1. Vad ska du med en Iphone till??? Räcker det inte med en telefon med en röd och en grön lur på , ha ha.

    SvaraRadera
  2. Det bästa huset, eller hur? Kram o ha en härlig natt!/mia

    SvaraRadera