17 september 2010

Världskändis!

Häromdagen visade Erika mej en ny finess med bloggen. Det finns en flik märkt Statistik när jag loggar in.
Mycket rolig och intressant upplevelse.
Man kan bl.a se varifrån i världen mina läsare kommer. Och döm om min förvåning!
Jag har läsare i Sverige (otroligt), Norge (Kvackkvack), Usa (Hello Mrs Sonefors), Danmark, Finland, Kanada och Italien!
Dom sista fyra länderna tyckte jag var jättespännande och jag blir så nyfiken.....vilka är dom, tror inte jag känner dom.
Inte minst Italien, mitt favoritland. Vem i herrans namn skulle vilja läsa min oansenliga lilla blogg i Italien?

4 kommentarer:

  1. Hur gör man då ????? de vill jag också se ha en jätte bra helg ewa hoppas vi ses snart kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dem alla!
    Man blir alltid på bra humör när man läser här.

    SvaraRadera
  3. Häftigt det enda du kan göra är väl att be de höra av sig till dig så du får reda på hur de hittat dig, ha ha.

    SvaraRadera