21 september 2010

Dagens tisdag

Idag ska jag inte göra mer än veckohandla och sen fortsätta med mitt fotografiprojekt.
Jag har beställt mina favoritbilder i papperskopior, köpt nya vita (billiga!) ramar och sen ska jag pimpa upp mina tavellister i vardagsrummet. Helt enkelt byta ut lite bilder som suttit där i tre år nu!
Och ja, det blir en del på superjägarmösskatten!
Bild utlovas senare, när det är klart.

Veckans middagar då? Ja, så här dagarna innan lön och med en make som gått långtidssjukskriven är den kommande lönen om möjligt mer efterlängtad än vanligt.
Det blir typ en billig vecka.
Spaghetti carbonara, pannkaka och köttsoppa, italienska färsbiffar och sen något smaskens på fredag som jag inte ännu har kommit på.
Förslag mottages tacksamt på god fredagsmat.

Idag ska Herman få mat och sedan delas, i morgon är det dags för bak. Spännande....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar